دانلود بازی Max Payne 3 برای کامپیوتر

Max Payne 3

در این مطلب با بازی بسیار زیبا و فوق العاده ی Max Payne 3 در خدمت شما هستیم , نسخه ی RG Machine بازی مکس پین 3 را برای شما آماده ی دانلود کرده ایم که حجمی بسیار کمتر از نسخه ی اصلی بازی دارد و دارای آخرین آپدیت ها و کرک نیز می باشد.

همانطور که میدانید در بازی Max Payne 2 مکس به خاطر کارش همسر و فرزندش را از دست داد , حال 12 سال گذشته و شاهد مکسی کاملا متفاوت می باشیم! کسی که نه شغلی دارد نه زندگی ای و مکس تبدیل به یک آدم الکلی شده و در سائوپولو زندگی میکند , بالاخره پس از مدت ها به مکس پیشنهاد یک شغل می شود , تنها کاری که بلد است , اما اینبار با کمی تفاوت! بادیگارد یکی از افراد مهم برزیل , پس از آن مدت زیادی نمیگذرد که برای مکس اتفاقات زیادی می افتد و مکس باز خودش را در میان انبوهی از مشکلات و دشمنان پیدا میکند! حال مکس باید دوباره برای زنده ماندن و محافظت از کسانی که به آنها قول داده است بجنگد.

Remedy Entertainment و Rockstar Games جزو بهترین و محبوبترین سازندگان دنیای بازی ها ویدیویی هستند و نتیجه ی همکاری این دو نیازی به فکر و توجه زیادی ندارد! راک استار و رمدی هر دو یک شباهت بزرگ با هم دارند , در تمام عنوان های این دو استودیو مرز میان بازی و فیلم شکسته شده است و Max Payne 3 کاملا به این صورت می باشد , در طول بازی با ویدیوها و سکانس های زیادی روبرو خواهید شد که کاملا با دیگر بازی ها متفاوت می باشد , به همین دلیل گیمر به طور کامل با شخصیت مکس ارتباط برقرار میکند.

همچنین عنوان Max Payne 3 دارای یکی از بهترین و روان ترین گیم پلی هایی می باشد که تا به امروز در دنیای بازی دیده شده است و بی شک گیم پلی بازی مکس پین 3 در بین بازی های شوتر سوم شخص جزو بهترین هاست.

در بازی شاهد طراحی فوق العاده ی محیط ها , مراحل , جزییات و… می باشیم , فضاهای تیره و غمناک , هوای خشک و سرد و… تماما در بازی احساس می شود , بازی مکس پین 3 یک بازی غم انگیز می باشد که در 90 درصد مراحل آن شاهد غم و غصه , جنایت , تباهی و… می باشیم و سازندگان توانستند محیط های بازی را کاملا متناسب با این فضا طراحی کنند.

در آخر به شما پیشنهاد میکنیم اگر تا به امروز Max Payne 3 را تجربه نکرده اید حتما آن را در برنامه ی خود قرار دهید , مطمئن باشید از آن نهایت لذت را خواهید برد.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 / Vista / XP
CPU: Intel Dual Core 3GHz or AMD equivalent
RAM: 3GB
Graphic Cars: NVIDIA GeForce 450 512MB RAM or AMD Radeon HD 4870 512MB

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 / Vista
CPU: Intel i7 Quad Core 2.8Ghz or AMD equivalent
RAM: 3GB
Graphic Card: NVIDIA GeForce 480 1GB RAM or AMD Radeon HD 5870 1GB

دانلود نسخه ی RG Machine از سرور ترین بیت:

پارت اول

پارت دوم

پارت سوم

پارت چهارم

پارت پنجم

پارت ششم

پارت هفتم

پارت هشتم

پارت نهم

—————

حجم: 16.23 گیگابایت

رمز: www.bazitak.ir